Bizde geçenlerde yaptık.inerken kalkarken emzirdim emzik de verdim 🤔uçakda ve indiğinde iyiydi. Ama indiğini gün huzursuz Du aglıyodu.. Çözemedim yeni insanları mı garipsedi yoksa kulakla mı ilgiliydi bilmyrm. Eve döndüğümüzde de indiğinde eve gelene kdr sorun yoktu. O gün akşam huzursuz Du. Ben yine acaba uçak dan mı yoksa düzeni deişti orada biraz uyku saatleri VS ondan mı uyanıp mızmızlanıyo die düşündüm. Yani sonuç olarak emin deilm kalabalık Bi yere gidiyorsanız ilk hemen cocuk uyanıkken kalabalık ortama sokmayın akrabalar VS. Eğer sakin Bi ortam da farklı Bi şekil ağlıyorsa uçakdan [şüphelenebilrsnz. Uzun oldu 😅kusura bakmayn