Şaşırdım kaldım artık, herkes farklı bi şey söylüyor, sizinle konuşmak istedim, kendimi çok strese sokmaya başladım, bebeğim 3 aylık şu an ama erken doğdu 34 +5 de doğmuştu, iki haftadır gündüz uykusu yok oldu resmen, önceden 3 er saat günde 3 kere uyurdu, ama şimdi asla öyle değil, sabah 7 de uyanıyor emiyor 8 de uyanıyor emiyor 9 da uyanıyor, sonra oynatıyorum elleriyle çıngırakla 5 dk falan, mızmızlanmaya başlıyor evin içinde geziyoruz 5 dk falan, sonra mızmızlanma artmaya başlıyor iyice, o anda emzirmezsem krize giriyor resmen kıpkırmızı oluyor gözlerinden yaşlar geliyor ne yaptıysam susmuyor, dayanamıyorum öyle ağlamasına emziriyorum bende, uyuyup kalıyor memede beşiğine koyuyorum en fazla 15 dk sonra gözlerini açıyor birden hiç ağlama falan olmadan, akşamüstü 5 e kadar böyle devam ediyor, 5 den gece 11 e kadar uyku yok hiç, en son 11 de uyuyup kalıyor, geceleri 3 er saat uyuyan bebeğim 1-2 saatte uyanmaya başladı artık büyük ihtimal gündüz sürekli emmeye alıştığı için gece de istiyor, kilo alımı çok iyi dedi doktor daha yeni gittik, gazı sabahları olup geçiyor, nerde hata yapıyorum bilmiyorum, lütfen yardımcı olun bana kendimi hiç bu kadar çaresiz hissetmedim, neyi yanlış eksik yapıyorum anlamadım ki