TutuKelesh Kızlar, salı günü tatile gidicez. İki buçuk aylık oğlum var. Güneş kremi ne kullanıyorsunuz? Bana yardım edermisiniz lütfen.
Eslemmomy TutuKelesh ben seba medden memnunum ki benim cildim aşırı hassas ve alerjik birde bebek ürünlerini de kullanan bir arkadaşım var o da memnunum diyor
Gokceninannesiiyim TutuKelesh geçen yıl sebamed ve Nivea kullandık ikisi de kızarttı vücudunu bu sene mustela aldım dokunmadı rahatlıkla kullanıyoruz
anne15 TutuKelesh instagramda mühendisinoğlu arastırma yapıyor ben trukid markasının trubaby water olanını aldım birtane kötü yorum yok
Ysnrrgnc TutuKelesh daha yeni tatilden geldik, mustela kullandık gayet memnun kaldım sağ Salim döndük