Kızım alerjık süte yumurtaya susama alerjısı var 10 aylık baya duzeldı egzama cıkıyordu kalkmadı hıc 2 ay sonra kontrol tam bitip bıtmedıgını bılmıyoruz bende hamıleyım emzırıyorum ama dıyetle oluyor biliyorsunuz
Alerjık bebeklere ozel mamalar var aldım çorbasına muhallebısıne ılıkken katıyorum ama ıcmıyor pekmez attım ıcıne yıne ıcmıyor nasıl alıştırabılırım 1 yaşından sonra emzıremem