Arkadaşlar merhaba. Bebegm 40 günlük. Bi ay kontrolunde toplu bi bebek doğmasına rağmen kilo az almıştı. doktor haftalık takip edeceğiz kilosunu dedi. Bu hafts hic kilo almamis hatta 10 gram vermis. Sütüm az bence. Göğüslerrim tam dolması 4 5 saati buluyor. O arada acikirsa yarı dolu memeyi emiyor. Hicbir zaman fışkırır gibi akmad sütüm. Dün 5 litreyr yakın su içtim yine ayni 😟lutfen bana akıl verin