Bebeğimin dünden beri pipisinin ucu kırmızı. Doğduğundan pişiğine çözüm bulamadık kullanmadığımız ürün kalmadı arada geçiyor tekrar başlıyor. Ama pipisindeki kızarıklık pişikten kaynaklı olduğunu düşünmüyorum henüz sünnet de olmadı. Ancak oğlum çok hareketli doğmadan öncede doğduktan sonrada son 1 haftadır kakasını yaptığında pipisinede bulaşıyor. Başına gelen var mı ?