Zumrut Bebegim alti aylik ve son zamanlarda uyuduktan sonra yuz ustu donup uyumak istiyor.ne yazik ki kafasini ya besigin kenarina carpip uyaniyor ya da donemeyip kendini uyandiriyor.sizlerde de boyle durumlar var mi anneler, neler yapiyorsunuz
Bilgiliannem Zumrut kenarlara koruyucu alsanız çarpınca zarar görmez.yüzüstü uyuyunca genelde rahat uyur bebekler
Balkupummm Zumrut Benim oglumda 6 ay 17 gunluk surekli kollariyla kendini uyandirio gozu kapali ayaklarini kaldirip tutmaya calisio donuo yuzustu kafasini kaldirio ayagimda salliorm ve bana eziyet oluyor bu aralar yuzustu dondugunde ben yardimci oluorm oyle uyumak istior bazen piş piş yapiorm dalsin diye 😀
DogaLina Zumrut benim kızıl 3.5 aylıktı dönemye başladıgında. İlk başladıgında hee döndüğünde uyanırdı veya dönemeyip uyanırdı. Ne zaman tam anlamıyla basardı dönme işini o zaman rahat uyumaya başladı
kartalice2020 Bilgiliannem benimki yüzüstü yatmayı sevmediği gibi emekleme pozisyonunda durmayı bile istemiyor..6 ay 14 günlüğüz emeklemek istiyor sıkılıyor ağlıyor yatırıyorum yine ağlıyor yani farkettim de benim kızım hep ağlıyor ya 😅
Zumrut kartalice2020 aslinda bizimki de yuzustu pozisyonu sevmiyor dondgunde agliyor geri donmek istiyor, ama uyurkende donmek istiyor donemeynce agliyor dun gece iki saat uykuya donduremedik
Zumrut Balkupummm umarim gecici bir seydir.ben besik dar da geliyor diye dusunmeye basladim cok harekt ediyor cunku