Bmk Hazalinannesi bianda fazla gitmiyormu kendimi cekiyor nasıl oluyor korkuyorum ben tamda oturmuyor diye
endoplazmikretikulumiste Hazalinannesi hangi markaydı ve bebeğiniz kaç aylıktı acaba bende bu şekilde mama vermeyı düşünüyorum da
Zeyneppsss Ben medela biberon kullanmıştım , çektikçe geldiği için meme reddi durumlarıda olmadı bizde şükür