Benimde aynı cnm nefessiz kalıyo bogulucak gibi oluyo bende yatarak emzirmeyi keşfettim ve baya azaldı normalde kolumda emziriyodum tıkanmaktan yiyemiyodu bi kere çekip hemen boğuluyodu şimdi ben yan yatıyorum onuda göğsümün hizasına yatırıp emziriyorum hem daha az gaz yutuyo hemde daha rahat çok nadir tıkanıyo