Meltems evet aynı durumu yaşıyorum malesef. Biz, hamile kalamadığımda öğrendik erken menopoz tehlikem olduğunu. Normal yolla gebe kalamadım bu yüzden. Amh değerin 0.7 idi. Yumurtam yok denecek kadar azdı. 24 yaşımda öğrendim bu durumu. Şuan 28 yaşımdayım. Erken menopoz yaşa hiç bakmıyor malesef.
2.tüp bebek denememizde bebeğim oldu. Doktor ara vermeden tekrar tüp bebek yapmam gerektiğini yoksa bir daha anne olamayacağımı söyledi ama ben 2.çocuğu düşünmediğim için tedavi olmadım.
Siz eğer düşünüyorsanız önleminizi almanızı öneririm. Hakkınızda hayırlısı olsun.