Sevgili anneler merhaba. Kızım 9.5 aylık oldu. Doktorumuz 10 ve 15. aylarda menactra, 11-13-20. aylarda bexsero aşısını planladı ve kesinlikle yapılmasını öneriyorum diye ekledi. Bazı doktorlar gerek yok özel aşılara vs. derken bazı doktorlar kesinlikle yaptırılmalı özel aşılar diyor. Sizlerin doktorları nasıl yönlendirdi? Yaptıran annelerimiz aşı sonrası neler yaşadınız, ateş vs. çok yaşayanlarınız oldu mu?