Bebeğim 4 ay 13 günlük.Beşiğine yatırdığımda kafasını sürekli sola çeviriyor.Kafasını sağa çevirdiğimde kendisi sola çeviriyor.Artık dönmeye başladı.Döndüğünde de solundan dönüyor.Yüzüstü egzersizleri yaptıramıyorum hemen ağlıyor acaba onla ilgisi olabilir mi? Böyle bi durum yaşayan annelerimiz var mı?