Kızım alerjık bır bebek 10 aylık bugune kadar hep anne sütü verdım dıyet yapıyorum kızım ıcın 10 aydır süt urunu tavuk et yumurta yemiyorum ama hamıle oldugumu ogrendım 2 3 haftalık 2 ay kadar yıne emzırmek istiyorum 1 yaşına kadar emmıs olsun zaten 2 ay sonra doktor yedırmeye baslıcak
Ama mamadakı bazı vıtamınlerı de alsın dedı dıyetısyen
Ben sebze çorbası yapıyorum ıcıne çorba ılıyınca 2 ölçek katıyorum
Sabah muhallebı yıyor ıcıne 2 ölçek yıne mama katıyorum
4 ölçek yemıs oluyor
Boyle yapılır demı yanlış bılmıyorum
Yaptıktan sonra yemezse atıyorum ısıtma ve bekletme yapmıyorum 30 dk ıcınde tuketıyor