Annesininbaloglu banada diyolar ama süt yoksa yetmiyosa mamaya mecburuz. Herkes emzirmek ister bende bu konuda cok tartistim bilinçsiz insanlarla. Benim bebeğim ayda 6 kutu 900gr mama yiyo 1 kutusu 160tl ayda 160×6 sen düşün ücretini bu sadece mama parası daha bezi kiyafeti hastanesi vs var. Bunun gece kalkıp sıcacık yataģndan mutfaga gidip sıcak soğuk dengesini ayarlayip hazırlayıp gelmesi var en az 10dk ve bebek o esnada bağırıyo yıkıyo ortalığı. Biz zevk mi aliyoruz bunları yapmaktan. Bazı insanlar mama nasil biseydir bilmeden sadece verme demesini biliyolar