Fatima33_ gecen gun doktoru bana tadim yapabilecegimi ama hic degilse 5 ay 15 gunluk olmasini bekle dedi. Sadece tadim yaptir 6. Aya kadar sonra vermeye basla ama az miktarlarla, bir de meyveyle degil sebzeyle basla meyveyi yiyen sebzeyi kabul etmeyebiliyor demisti… benimki de zor doyuyor gece bi ara her saat uyaniyordu, bu ara yediklerime dikkat ettim biraz duzene girdi… yarin da yogurtla tadima baslayacagim insallah