Kızlar 3 numara prima Premium Care bebek bezi kaka SIZDIRIYOR, beline kadar taşıyor. Ben en iyisi bu dıye bı ton para veriyorum ama boşuna ya. Bu nedir ya. 1-2 numarada sorun yoktu ama 3 numaraya geçince çok kötü oldu. İnternette gördüm herkes şikayetci… Prima yerine ne alayım? Benimle aynı durumu yaşayan varmı?