mom20 aksam yemegini ortalama 6.30.gibi yer 8 gibide kefirini içiyor. Inek sütü vermedim hic onu yerine kefir daha saglikli haliyle. Aslinda alistirmayla alakasi yok tamemen aksamlari rutin oldu artik. Normalde cok az yer benim bebegimde hapur hapur yemez yani ama cok sık yer. Altinkilic marka en iyisi. Kendim mayalayacağım bakim bi denicem 😂