ESMA111 yavrusununannesii bildiriminiz yapılmıştır mutlaka iş yerinden. Sgk yı arayın sorun. Ptt ye yatıyor. Benim ilk ayı yatırdılar sevindim düzenli yatacak diye bu ay ses ylk😂
nxy2008 E devletin arama kısmına iş görmezlik ödeneği şeklinde yazın direk çıkıyo 😊 oradan takibini yapabilirsiniz
Deletedmom0099 300 tllik doğum parasıysa doğum yazınca aile çalışma sosyal politikalar bakanlığı diye yazan kısma giriceksiniz maaş yerine verilen ödemeye bakıcaksanız iş göremezlik ödemesi kısmından bakıcaksınız
nxy2008 yavrusununannesii o zaman yatmamıştır henüz o yüzden öyle çıkıyordur. Ne kadar oldu doğum yapalı
ESMA111 yavrusununannesii firmanız bildiriyor. Muhasebeniz yani. Yapılmıştır bildiriminiz. Zaten doğum raporları otomatık düşüyor sisteme. 170 i arayabilirsiniz detaylı bilgi için.
K-123 Ben hiç bi yere başvuru yapmadım doğum yapalıda 6 ay olcak temmuzun 24 ünde alabilir miyim acaba bu parayı
Haticemrs yavrusununannesii 300 liralık ödemeden mi bahsediyorsunuz? e devlete düşmüyor ben sürekli baktım ödeme aşamasında yazıyordu ptt ye gittik yatmıştı. Çalışan anneler için de rapor parası tam 3 ay dolunca yatıyor. Onu zaten sgk bildiriyor msj gönderiyor ödendi diye.
Haticemrs yavrusununannesii 3.5 ay oldu ben doğum yapalı yeni aldım onu ama bilmediğimiz için geç aldım ben. Hiç bir şey bildirmiyorlar yattığına dair. Bizde e devletten bakıyoruz ki yatacak. Burda bi post acip sordum e devlette yazmıyor gidip çekin dediler gerçekten de yatmış çektim parayı.
nxy2008 yavrusununannesii bilmiyorum ki ben çalıştıpım için oradan takip etmiştim hepsini 1 ay sonra yatmıştı bana 300 tl çocuk parası bide 180 tl süt parası. Eğer anne çalışmıyosa süt parası eşine yatıyo sanırım net bi bilgim yok ama bi sorun