Yusra_buglem Bebegim 4 ay 11 gunluk ve çok hızlı nefes alıp veriyor bazen sanki kosmuşta nefes nefese kalmış gibi…varmi böyle durum yasayan.
Zumrana Yusra_buglem merhaba benim kızımda 4 Aylık olmak üzere nefes nefes kalmış gibi hem hızlı hem ses çıkararak ağzından nefes alıyor çok korkuyorum normal mi sizin nasıldı
Serife123 Küçük bebeklerde böyle birşey olması normalmiş ben doktora sordum bizde de arada oluyor.oksijen yetersiz kaldığından çocuk hızlı nefes alıp veriyor biara.morarma terleme yoksa korkma demişti doktor
Yusra_buglem Zumrana benim hala devam ediyor arada yapiyor doktora gitmedim.ama kardiyolajiye randevu aldım.10 da gidecem.2 çocuğum daha var buyuttum böyle birşeyle karşılaşmadım..
Hbbsnnplt Yusra_buglem merhaba eski bir post ama doktora gitmiş miydiniz ne demişlerdi acaba bizde şimdi aynı durumu yaşıyoruz