Huriye22 Ikrazumra19 özür dileyerek soruyorum size acaba 24 saat geçerli olan hapı kullansam bebeğime bi zararı olur mu 2 aylık bebeğim var
Ikrazumra19 Huriye22 valla canim ben hic kullanmadim ama bir tane hap varmis burda gormustum icip 8 saat emzirmemen gerekiyormus sonra sutu sagip verebiliyormussun
invisible33 Emzirmek Etkin bir korunma yöntemi değildir. Adet görmesen bile gebe kalma riskiniz hep var unutmayalım planlı gebelik en sağlıksı 👍🏻