Ayka06 benim erkek bebeğimde vardı düşük kilolu doğan bebeklerde oluyor demişti doktor ikizlerimden biri 1960 gr doğmuştu 47 günlükken ameliyat oldu bende çok korkmuştum ama çok basit bir operasyon yarım saat falan sürdü ameliyat ettirin bence acı çekiyor çünkü ceviz gibi çıkıyordu ıkındıkca hastanede yatmaya falanda gerek yok ayılınca kontrolleri olup akşamına eve çıkarmışlardı