Psikolog adınız yazdığınız gibi psikolog ise bunun bazi çocuklarda normal olduğunu, bazi çocukların duyusal hassasiyeti olduğunu biliyorsunuzdur diye düşünüyorum. Çocukların 18.aya kadar annesiyle tek beden olduğunu düşünürmüş yavas yavas bagimsizlaşacaktir. Evet kolay değil, biraz daha sabır ve anlayışla zamanla düzelecektir. Benim bebegim de asla tek durmaz, dursa bile gözümün önünden ayırıp üst kata cikamazdim zaten. Tek duramayacak kadar küçük sizinki de