mrvyldz 2 aylık bebeğimi beslemek için gece kendi uyanmadan uyandirmayayim mi ? Uygulamada öyle yazıyor da
aytiii mrvyldz doktor 3 saati geçirme dedi benimki kendisi zaten 2 2bucuk saat arasında uyanıyor 3ü geçse de dokunmuyorum
milasmommy mrvyldz kilo alımı iyiyse uyandırmana gerek yok dedi doktor. Bazen akşam 9.30 - 10 da yatıyor 6 saat gece uykusuna ellemiyorum. Acıkınca kalkıyor kendisi
Yademm mrvyldz 50gunluk benimkide acıkınca uyanıyo bazen 5 saati buluyo kilosu iyi ama bende tereddutteyim uyandırmakta istemiyorum gündüz hiç uyumuyor
Furkanarafm Kendi uyansın bence uyandırmanıza gerek yok huysuz olur benimde 2 aylık kendi emmeye kalkmadan emzirmiyorum