Ezgimhm 4 aylık olmadan girdi denize, çok da sevdi☺️ Bizim Dr umuz bir sakınca görmedi, fazla tutmamaya dikkat edin dedi sadece ama yine de bir doktorunuza danışın siz🌸 Bu arada boyun simidi, UV alt-üst mayolar ya da tulumlar çok kullanışlı oluyor, bir de şapka ya da max 60×60 müslin vs ile kafasını korumaya dikkat edin🌸🌸