babyinlovee Bizde bir sıkıntı yaşanmadı bana da söylediler gitmeden ver diye ,vermek istemedim neyle karşılacağız görmek istedim , çok şükür ne ateş ne başka birşey yaşamadık ,sadece gece haliyle ağrısı olduğundan mızmızlandı meme de uyuttum uzun bi süre ..