Fatosyyn Kızlar bebeğimin gögüsünde şişlik var süt birikmesi oluyormuş sanırım. Ama bebeğim emmiyor nasıl geçer be yapmalıyım?
Dezemet Fatosyyn bebeklerde oluyormus. Ben kucukken bende de olmus. Sarimsak koyun demisler, yanmis orasi simdi gogsumde lekesi kaldi. Aman diyeyim sakin boyle seyleri akil veren olursa yapmayin.
Birkoalaanasi Eliniz ile dokunmayın, sıkmayın, ellemeyin. Kendiliğinden geçiyor siz müdahale etmeyin 🥀
Melike_Alina Sakın dokunmayın benm kızımda öyle oldu dokunmadığım halde baya ilerledi yoğun bakımda kaldı. İlerlemeden muhakkak doktora götürün meme apsesi olur özellikle bazılarnkinde içten apse olabiliyor farkında olamıyoruz .