Benim bebeğim doğduğunda sarılık olmasına rağmen 25 günlükken gittiğimiz kontrolde doktorum artık 2 saate bir uyandırmana gerek yok demişti. 4-5 saat kadar uyumasına izin verebilirsin demişti. Bebeğimizin kilo alımı çok iyiydi bu arada. Doktorun söylediyse uyandırma bence çünkü senin de dinlenmeye ihtiyacın var