babyinlovee
İkimfarklı doktor görüyoruz, ikisi de birinci ay kontrolünde artık geceleri uyandırmanıza gerek yok, acıkınca kendi uyanır dediler. Üstelik doğumdan sonra sınırın üzerinde kilo kaybımız ve satılık riskimiz vardı. İki ay 20 günlük oldu kızım, birinci aydan sonra hiç uyandırmadım, sadece çok erken uyumuşsa uyandırmadan hızlıca beslemedim (rüya besleme) ve yatırdım. 5-6 saati çok rahat uyuyor zaten… bebekler sadece beslenerek değil uyuyarak da büyürler ve gece büyüme hormonlarının salgılandığı zamandır. Sık sık uyandırırsanız gaz ve huzursuzluk sorunu da olabilir. Tavsiyem, doktorunuzun da dediği gib kaldırmayın, ancak mesela gece uykusuna 8-9 da yatıysa gece yatmadan 12-1 gibi gece beslemesi yapabilirsiniz uyandırmadan. Sağlıkla büyüsün kuzucuklarımız🙏🍀🌸