Merhaba anneler oğlum için bunla birlikte 4 . Beşiğimzi aldımama malesef gene bızımle yatıyor besıge koyamıykrum ve bugun sabah yanımızdan düştü bu beşiğide elden cıkarcam çadır şeklinde buyuk tek kışilik yatak alıcam alısana kadar ben onunla yatıcam oyuzden satıyorum 650 tl aldım yatmadı bı kere ilgilelenler varsa yardımcı olayım