Kızlar merhaba 2ay önce sezeryanla doğum yaptım ve bana göre haddinden fazla göbeğim kaldı yani gören 4 yada 5 aylık bir bebek var der sizlere sorum ise bebeğimi emziriyorum ona bağlı olarak böyle göbek eriten kürler varmı bildiğiniz spor yapmaya başlıcam ama dikişlerimde bu sıra biraz fazla ağrı oluyor eşimde zaten bundan dolayı tedirgin olup izin vermiyor.Yardimci olursanız çok sevinirim.