Merhaba güzel anneler kızım bir kaç gündür gece uyumaya başlayacağında ve uyuduğunda sesli sesli yüzünü ekşiterek yutkunuyor acaba diyorum reflü mü ama bu zamana kadar hiç olmayan birşey ekstra da bişey yemedi hep yediği şeyler doktorumuz sağolsun pandemiden dolayı mesajlarımıza cevap vermiyor tatilde mi bilmiyorum 🤷♀️🤦🏻♀️ Ben ne yapmalıyım bilemedim doktora götüremiyorum burda vaka çok fazla birde kızım 17 aylık onu yazmamışım bilgisi olan nolur yardımcı olsun 🌸🤲🏻