0-3 ayda genelde bebegımin ılk kartlarını gösterirdim. Kucağımda gezdirip sohbet edip Şarkı söylerdim. 3_6 ay arası yıne bebegımin ılk kartlarını gösterirdim hareketli ve sesli kitaplar var onları okurdum. Duyu sişeleri hazırlamıştım keceden kuklalar yapıp konusturdum. 6_9 ay arası da bunlara devam ettım emekmeyeme baslayınca top yuvarlıyordum oyuncak koyuyordum emekleyerek gelıp alıyordu. 9_12 de basıt bul tak lar üst üste dizilen halkalar ıc ice gecen kaplar var onlarla oynattım(yapamıyordu tabikı kendisi beraber yapıyorduk) 12 den sonra bır banta top yapıştırma topları gerı toplama kutuya delik acıp topları ordan atma, baharatlığa kürdan atma kola sısesıne pipet atma gibi oyunlar. 18 aydan sonra kucuk parçalı yapbozlar ahşap bultak yapbozlar oyun hamuru gibi seyler 2 yasına yakın ve sonrasında taklit oyunları (doktorculuk kuaförcülük restorancılık gıbı) boyama cesitleri etkinlik kitapları..