Merhabalar bebeğim 20 aylık dün tuvalet eğitimi vermeye başladım ve bezi tamamen çıkardım gece ve gündüz takmıyorum. bugun 2. Günümüz akşam gece uykusuna yatırdım 1 saat falan uyuduktan sonra ağlayarak uyandı.altında alıştırma kilodu vardı ve baya sebebsiz yere ağladı. Evin içinde gezdirdim biraz ama susmadı, ağlarken tuvalete götürdüm acaba çiş mi geldi diye oturmak istemedi ağlıyordu çünkü ve biraz daha kucakta dolaştıktan sonra kilodu çıkardım ve üstüme çişi saldı sanırım kendini kastı tuvaleti tuttuğu için.çişi yaptıktan sonra anında sustu ve poposunu yıkadık.
Size sorum şu olacak acaba bu şekilde ağlaması normal mi.korkmuş olabilir mi çişten.Yoksa tuttuğu için tam zamanı mı devam etmelimiyim ?