Arkadaşlar 6 aydır sakinleştirici kullanıyorum ve son kontrolumde dr um bunlar bitince birakcaz artık demişti. Bende buna dayanarak haplar bitince kontrole gitmedim. Randevu yoktu bende bida gitmedim bıraktım kendi kendime. 10 gün olmustur. Ve son 1 hafta içinde baş dönmesi kolda uyuşukluk başladı. Büyük bı panik atak krizi geçirdim ve o kadar agresifim ki. Haptan olacağı hiç aklıma gelmedi. Nöroloji den randevu aldım cuma gününe ama eşim psikiyatra gidelim önce belki hapi bıraktığın icindir bunlar dedi. Var mı böyle uzun süre hap kullanipta bırakınca rahatsızlıklar yasayan? Vallahi ölü gibiyim kafam aşırı dönüyor kollarım uyuşuyor ☹️