Kızım 2 ay 15 günlük elleri parmakları sürekli ağzında elini yumruk yapıp emiyor parmaklarını ağzına sokuyor emiyor geçenler de burda ellerini yeni keşfettiği için ağzına götürmeye başlayabilir yazıyordu ama bu durum normal mi ya da bi sorun teşkil eder mi fikriniz var mı ?