Sum87 ya doğum zamanı çok zor günler geçirdik ailesel olarak o yüzden istemiyorum ve eşim. Babasının ya da amnesim adını koymak istiyor kaynanamdan nefret ediyorum istemiyorum hatta kızımdan başka çocuk istemiyorum Allah biliyor ya yeter bir tane diyordum ama şuan korkuyorum