D1e2e3 ariamom benim bebeğimde 3080 gr doğdu bu gün tam 2 aylık 4880 gr banada az geliyor emmek ve mama içmek istemiyor 3 tane mama değiştirdim 🤷♀️30 cc içmiyor şaşırmiş durumdayım
Dilhunizade ariamom gayet iyi kilo almış bence benim bebegim de 3200 doğdu 2 ay 16 günlükken 6100 gram denildi ebelerim iyi derken sağlık odağındaki doktor az dedi
Yagmurtplm Canan1dan2 oyle kuzum ben zaten ama kilo alsin etsin bitsin diye dusunmuyorum dr oyle diyince biraz sasirdim
Defnezeynep1 ariamom canım doğduğu kilo çok önemli benim kızım 2.500 doğdu şu an tam 2 aylık ve 4.600 bizim kilo alımımız aylık 1000 gram inşallah böyle devam eder de akranlarını yakalarız diye dua ediyorum.
eylulmin Yagmurtplm Benim kızım da 50 cm doğdu. Normalde bebekler ilk ay 3-4 cm uzar o yüzden sınırda demiştir. Kafanıza takmayın. Ama benim kızım 7 cm uzadı. Doktor şok. 😂
Yagmurtplm eylulmin masallahh annesi Allah nazarlardan saklasin minigi 1 ay 20 gunlukken gittigimizde boy olculmedi umarim ama ben uzadigini farkediyorum 😊😊