Fatmaugurdoku Alya0712 maaşesef canım fiyil daha etkili ama iki kullanmadan sonra gecıyor ama bi 40 ımın çıkmasını bekle belki gerek kalmaz
fatima Alya0712 benimde öyle canım.. o koku ve sarı akıntım oldu.. şu an 31. gündeyiz daha sarı akıntı yeni yeni gitti.. koku var ama akıntının yoğunluğu azaldı.. batticon ile temizliyorum sürekli duş alıyorum ama dediğim gibi koku maalesef kalıyor
fatima Incitanesi6835 ped enfeksiyon riskini arttırır ama dilerseniz kağıt havlu kullanın daha doğrusu
Hzl Berken Ay evet cok afedersiniz ama benimde kanamam cok kotu kokuyo cok rahatsiz edici surekli dus alıyorum ama bi süre sonra tekrar oluyor
dodo Bende koku falan olmadı. Sarı akıntı da bile. Bence yinede bir doktora görünün. Dikişleriniz iltihaplanmış olmasın.
DamlaGoktug Sezeryan mı oldunuz bende aynı şekilde yaşadım akıntı ve iltihap akıyordu sezeryanımın sol tarafında bir cm delik açılmış Dr a gittim batikon ile pansuman yap dedi bir de sarı merhem verdi onu sürdüm koku falan kalmadı şükür.