Dmrcnn bızde cok uzun surmedı suan 4 ay 16 gunluguz ayın basında bır sey yoktu 2. Hafta tuhaflıklar basladı.cok sukur gece uykusunda sıkıntı olmuyor dedıgım gıbı sadece 2 gun oyle oldu suan gene normal ama gunduzlerı cok kucakcı ve ılgı bekler oldu.bazı gunler cok cok ıyı bazen cok ılgı beklıyor anlamadım nasıl bır atak gectı dıyorum bır sonrakıngun gene ılgı delısı🙂 1 haftamız falan kaldı bıtmesıne