Dmrcnn 4.ay atağına kadar '' mışıl mışıl uyuyor, çok nadir ağlıyor, ne kadar sakin VS derdim. Ortalama 1 buçuk Ay sürdü atak 🤦♀️ ama merak etme bu olağan bir durum,büyüme atakları geçiriyor. Çevresindeki herşey onun için bir uyaran ve o bunları algılamaya çalışıyor. Meme emerken bir ses bile onu rahatsız edebilir, ağlama krizleri geçirebilir. Zihinsel, fizyolojik bir çok değişim onu bekliyor. Bol bol sarılmalı, şefkatli yaklaşım onu sakinleşmesine yardımcı olacaktır. E bu arada siz tabi zorlanacaksınız, biraz sabır gerekecek 🙏