dygcm Bebeğiniz için hazırladığınız ek gıdayı püre haline getirmek için rondo mu kullanıyosunuz? Ucu metal olduğu için vitaminleri öldürüyomuş bilginiz var mı tecrubelı anneler, tel suzgec ve cam rende mi kullanıyosunuz
Zask dygcm Meyveler için cam rende. Yemekleri ilk başta on gün kadar süzgeçten geçirdim. Şimdi çatalla eziyorum.
dygcm Siblkrdg bende öyle duydum vitamini gidiyomuş, bizde yeni başlıycaz ek gıdaya en iyisi galıba meyve ıcın cam rende sebze ıcınde tel süzgec 🤔
dygcm Zask peki sebzeleri haslamak icin ne kullanıyosunuz? philips avent buharlı pısırıcısını almayı dusunuyodum fakat onun rondo kısmını kullanamıycagım ıcın kararsız kaldım 😕
Zask dygcm Ben buharlı pişirici kullanmıyorum. Süzgeçi tencerenin üzerine koyuyorum, onun üzerine de sebzeyi kapağını kapatıyorum. Aparat falan almadım. İlk oğlumda da bu şekilde yaptım.
Nlyckmk Biz daha 6.ay tadımlardayız bu ay içinde blendr kullanıyorum tadımlar bittiginde blendr olayını bırakıcam bu şekilde bir karar aldım nedeni şuan tadımlarla beraber yeni öğreniyo yemeyi yutmayı ondan dolayı bu ay blendr kullanıyorum püre yapmak için sebzeleri
dygcm Nlyckmk ıste blendır onermiyolarmıs bende oyle yapmayı dusunuyodum ama vitamınını öldürüyomus o yuzden tel süzgecle deniycem 😕
Nlyckmk dygcm doğrudur işte ama bogazında kalma ihtimalinden dolayı mesela bugün ben taze fasülye tattırdım blendrla bile ezilen bir sebze degil içindeki fasülyeler çok ufak olduğundan dolayı tut ki çatalla ezilsin pütürlü kalıyor yinede bogulma tehlikesindense blendrı tercih ediyorum en azından şu ay için..
dygcm Nlyckmk evet doğru böyle sadece ezilmesi zor gıdalarda kullanmakta fayda var o zaman yani nadir 🤷🏻♀️
BenDenizMustafakemalinannesi Kızlar mesela neleer veriyorsunuz ? Ben çatalla ezip verdim hep her gün yoğurt biraz bide meyve yiyor sebzeleri de çatalla ezip tatirdim şuan 7 aylık olacak fakat bir ay erken doğdu. Çorba hiç yapmadım önümüzdeki ay başlayacağım. Siz neler veriyorsunuz ve ne kadar ❤️
dygcm BenDenizMustafakemalinannesi bizde yoğurtla başlıycaz sonra sebzelerden tadım sonra meyve öyle öyle gidicek, ıspanak ya da brokoli filan ilk tadım aşamasında verdiniz mi siz?
BenDenizMustafakemalinannesi dygcm canım ben alerji yapmayan bütün meyveleri rende yada meyve süzgeci ile verdim. Sebze şimdilik sadece patates kabak ve havuç verdim oda çatalla ezerek ama bir hafta sonra çorba yapmaya başlayacagm. Ayrıca pekmez peynir yumruta sarısı da tadına baktırdım bi iki kez