Hazal89 Sinem2 bunu bilmem ama ben forever kullanıyorum aşırı memmunum süper bir cihaz tertemiz bir yüz
Nebicimanne Sinem2 titesimli olandan var bende ben cok memnunum ozellikle bu nemli sicak havalarda müthiş bişey etkisi 2 gün sürüyor cildi patlatıyor yağdan arındırıyor küçük sivilcelerim geçti 2 aydır kullanıyorum şarj da baya gidiyor
Yoyoyo191218 Sinem2 Üstteki yüzü kızatıyo bir çok yorum okudum onunla ilgili. Alttakini kullanıyorm yüzü parlatıyo ben baya memnunum
Sinem2 Hayırlı akşamlar kızlar. Bunlardan birini almak istiyorum kullanan memnun kalan yada kalmayan var mı ? Hangisini önerirsiniz
Nefest Sinem2 ben bu alttakı yuz temızleme cıhazından kullanıyorum cok memnunum ama baska marka canm bunu bilemem
Sevilayy_1 Sinem2 bunlar yüzü tahriş ediyo hele üsteki fırçalı olanı kesinlikle almayın xiamio nun yüz temizleme aleti uygun fiyatlı onu alabilirsiniz yorumlar çok iyi bi bakın derim bende bi ara alacam inşallah
Sinem2 Nefest bu aralar çok popüler oldu bi çok marka var bende bı denemek istedim. Siz nereden ve kaça almıştınız
Sinem2 Sevilayy_1 yaa öyle mi, üstteki daha fonksiyonlu görünüyor hâlbuki. teşekkür ederim cevabınız için. Bı bakayım ben o dediğinize