0503 ay ben bebeğim 7 aylık 1 buçuk aylık hamileyim 🤦♀️ Spiral vardı ona rağmen hep korunduk ikimizde ama bi baktık var başlarda üzüldüm bebeğimi sütten keseceğim için biyandan da ikisi birlikte büyür görümcem ektim kaynanam var evler site içi aynı blok allah razı hepsi birbirinden iyilerdir zorlanacağımı pek düşünmüyorum ama daha doğuma 8 ay var nerdeyse ve ben nasıl korunurum diye düşünüyorum bundan sonra İnan kordonlarımı bile baglatmayı düşündüm o derece 2 çocuk yeter dedim ama yaşımdan dolayı herkesten tepki aldım herkes doğum kontrol hapı dedi önerdi yani ne yapacağım bilmiyorum duygularım karmakarışık