kubraaipekk Merhabalar arkadaşlar bebeğim 14 aylık kehribar kolye için epey geç kaldık ama artık kesinlikle almam lazım sürekli diş çıkardığımız için ağzımız sürekli akıyor kehribar kolye belirli bi ayda mı alınmalı yoksa bi zamanı yokmu yardımcı olurmusunuz
sedaykn kubraaipekk Bizim doktorumuz kesinlikle önermiyorum demişti. Asit salgılıyor ve o şekilde sakinleştiriyor. Bunun uzun vadede sonucunu bilmiyoruz dedi ve hassas tenli çocuklarda çok fazla yanık vakası gördüm ben dedi.
Nebicimanne kubraaipekk 9 aylık falandı taktığında ve etkisini hemen gösterdi bence zamanı yoktur doğal taş sonuçta yetişkinler için de tesbih kolyesi falan olduğuna göre 🤷♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️
kubraaipekk Sarisin bizim 6.ayda başladı çıkmaya şuan 8tane var azı dişler patlamak üzere o yüzden salgılar dahada artmaya başladı inşallah çözüm olur kehribar kolye
kubraaipekk Filizbeygirci diş çıkaran bebeklerde ağrıları falan hafifletiyor salya olayı azalıyor bazı bebeklerde tamamen bitiyor yani faydalı bi ürün
kubraaipekk sedaykn ya bilmiyorum çevremdeki herkes kullanıyor ve ciddi derecede memnunlar hafta içi bizimde rutin bi muayenemiz var aslında bende bi sorayım
kubraaipekk Nebicimanne kesinlikle haklısınız genelde bebekler dahs küçükken başladıgı için takmaya acaba benımki cokmu gec oldu düşünceleri oluştu işte birden
Meeerveunal kubraaipekk ben doğduğundan itibaren kullanıyorum ilk 3 ay sol ayak bileğine daha sonra boynuna. Yiğenim 4 yaşına girecek hala kullanıyor hiçbir yan etkisi yok yetişkinlerde kullanabiliyor guatr için özellikle birebir
kubraaipekk Meeerveunal ilk 3 ay ayak bileğine takmakmı gerekiyo yoksa siz kendinizmi ilk o şekilde kullanmak istediniz
Meeerveunal kubraaipekk hayır o şekildeymiş satan markalar öyle söyledi ilk 3 ay sol ayak bileği sonrasında boyun
Deletedmom240 kubraaipekk büyüdükten sonra aksesuar olarak takabilirsiniz :d öncesinde doktorlar tavsiye etmiyor.