Suan sinirimden ağlarken yazıyorum bunları bebeğim 7 aylığından beri asla durmuyor sürekli hareket halinde tamam eyvallah dedim ama her geçen gün dahada abarttı ne emekleme var ne yürüme oturduğu yerden kendini yere atıyor ya yüz üstü ya geri arka ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum kucağımı istiyor sürekli alıyorum öylede durmuyor ağlıyor mızmılanıyor tekrar inmek istiyor indiriyorum tekrar kucak istiyor ne istediğinide bilmiyor hiçbir yerde hiçbirşekşkde 5 saniye hareketsiz durduğu olmadı ve bu durum tahmin edersinizki beni çok yordu tek başımayım çünkü ve artık sinir krizi geçirmeye başladım asla abartmıyorum hayal edin bebeğinizin 5 saniye bile hareketsiz durmadığını hayal edin 😞bu durum ne zaman geçecek yoksa bir rahatsızlığı mi var çünkü asla normal bir bebek değil