mammaofone Ummuburak54 Doktorumuz 6. aydan önce ek gıdaya başlamamıza gerek olmadığını söyledi. 6 ay 3 günlüğüz. Daha yeni yeni tadımlara başladık. Kabak, yoğurt, patates ile. Bir de mevsim meyvesi veriyorum o kadar.
kuzeyinannesi12 Ummuburak54 bizde 6 ay 6 günlüğüz yeni tadımlara başladık yoğurt patates kabak ve havuç verdim meyveleri yeni yeni tadıcaz daha tek öğün veriyorum ama önümüzdeki hafta iki öğün vermeyi düşünüyorum ☺️