Merhabalarr bebeğim 4,5 aylık ve sütüm azaldi gibi hissediyorum çünkü göğüsüm artık hiç şişmiyor gece bile ve emzirirken eskiden fışkırırdi hem emzirdim yerden hem diğerinden şimdi az bişey akıyor duruyor bebeğim saat başı emiyor herhalde yetmiyir tam doymuyor ondan diyorum açlık ağlaması yok emip çekilince göğüsümü sıkıyorum süt akıyor tekrar vermeye çalışınca almıyor doymuş ozmn diyorum ama gecen ay sadece 400 gram aldı ve 10 gun gecti kilo almıyor 100 grm anca kilosu iyi suan ama böyle giderse azalacak sizin sütünüz nasıl yetiyor mu nasil anlıyorsunuz ? Sagmaya çalışınca doğru düzgün süt çıkmıyor nerdeyse hic çıkmıyor bebek saat basi emdiğinden mama takviyesi yapsam mi kilo almamaya devam ederse ebemiz az almış bu ay niye dedi hep 1 -1,5 kilo alırdı suan 7,300 gram zayıf değil ama böyle giderse almayarak az kalacak