Eboraykoglu gerekli tabiki. Dün yaptırdık. Doktorumuzun dediği izmirde vaka her yıl 5 çocukta filan görülüyor görünme oranı az amA yakaladı mı ya sakat bırakıyor, ya öldürüyor dedi(menengekok aşısından bahsediyorum) kararı size bırakıyorum dedi. Böyle dedikten sonra nasıl riske atabilirsin ki? Evet malesef pahalı aşılar.. ama çocuğumuzun sağlığından önemli değil..