Oğlumda yaptırdım rota ve menenjit aşılarını. Çok şükür imkanları zorladık ve yaptırdik . Olmayan ne yapsın 😥 keşke her bebek bu aşıları olsa keşke devlet bi el atsa ama maalesef . Çok önemli aşılar. Şartları zorlayarak ihmal edilmemesi gereken bi durum .