Kızlar ilk bebeğim pramature bebekti 34 haftalık doğum yapmistim.ikinci hamileliği yaşıyorum 32 haftalık hamileyim rahimde acı yürürken ağrı hissediyorum bişey düşecek gibi anlatamıyorum tam kusura bakmayın acaba yaşayan var mı içimi rahatlatmak adına soruyorum pazartesi doktora gidicegim doktoruna danış diyenler olacak diye diyorum şimdiden cevaplayan herkese tesekur ederim